1. Jak zlecić stworzenie tekstu?
Mogą Państwo skontaktować się ze mną telefonicznie, korzystając z formularza dostępnego na stronie, a także pisząc na mój adres e-mail. Dane do kontaktu znajdują się w zakładce górnego menu.

2. Jak długo potrwa realizacja zamówienia?
Termin oddania tekstów ustalimy w trakcie negocjacji dotyczących zamówienia.

3. Czy fakturę wystawia zamawiający, czy wykonawca zlecenia?
Jako osoba prowadząca zarejestrowaną działalność gospodarczą posiadam możliwość wystawienia faktury dla zleceniodawcy.

4. Co można zyskać dzięki tekstom pozycjonującym?
Pozycjonowanie to działania służące zwiększeniu pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach. Wyższe miejsce w rankingu wyszukiwania przekłada się na możliwość dotarcia do większej ilości potencjalnych klientów.

więcej >>





Imię i nazwisko:
Adres e-mail:
Wiadomość:



Dlaczego warto mieć bloga

Przyznaję bez bicia: jedynym celem istnienia tego bloga jest poprawienie pozycji mojej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Nie kieruje mną chęć dzielenia się spostrzeżeniami o tajnikach zawodu; nie mam zamiaru wlepiać tu notek o naturze życia. Skoro jednak piszę, mogę pisać o czymś ciekawym - z doświadczenia wiem, że to dobre podejście do tworzenia materiałów SEO. Zacznijmy więc od krótkiego tekstu, który pozwoli mi w prosty sposób podlinkować pożądane słowa kluczowe, a przy okazji dostarczy Ci kilku przydatnych informacji.

Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą i posiadasz własną stronę internetową, powinieneś postarać się o dział, który będziesz w miarę regularnie aktualizować. Wbrew tytułowi notki, niekoniecznie musi być to „blog”, czyli dziennik internetowy; sam zdecydowałem się na tę formę, ponieważ umożliwia mi pisanie tekstów o dowolnej treści i formie, a zatem daje sporo zawsze mile widzianej swobody twórczej. Dzięki temu nie muszę zbytnio przejmować się kompozycją tekstu, który służy wyłączenie pozycjonowaniu. Tobie na dobrą sprawę wystarczą standardowe „Aktualności”, w których poinformujesz o nowej pozycji w asortymencie firmy, czy też o wydarzeniach z branży. Nieważne, jak duża będzie ranga Twoich informacji – pamiętaj, że na stronie internetowej zawsze musi się coś dziać.

Jeżeli przygotujesz witrynę zupełnie statyczną, wypełnioną treścią której nie wzbogacisz przez kolejnych kilka miesięcy, nie spodziewaj się że pozycjonowanie będzie oszałamiająco skuteczne. Przy treściach niezmienianych przez długie tygodnie, takie sztuczki jak linkowanie wewnętrzne (w moim przypadku oznaczające np. podlinkowanie słowa „copywriter” do głównej strony serwisu) zadziałają tylko na krótką metę. Być może dzięki nim wskoczysz na jedno z kilkunastu pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwania, ale po kilku dniach stagnacja sprawi, że spadniesz na niższe pozycje. Nawet mimo inwestowania we wpisy do katalogów i teksty SEO. Dodając nowe treści, a także linkując w nich zarówno do strony głównej, jak i podstron, sprawiasz że Twój serwis jest znacznie lepiej postrzegany przez odwiedzające go boty Google. Przy okazji linkowania ujawnia się zresztą kolejna zaleta nieoficjalnej formy blogowej – możesz umieścić hiperłącze odnoszące się do dowolnej podstrony, nawet jeśli kontekst w którym umieścisz linkowany zwrot nie do końca będzie pasować do jej zawartości.

Strzeż się przed wyrzucaniem pieniędzy w błoto i stwórz na swej stronie dział, który będziesz regularnie aktualizować. Innych przyczyn, dla których warto to zrobić, jest cała masa, nie będę jednak tym razem się o nich rozpisywać. Jeżeli chciałbyś je poznać, zapraszam do współpracy – skontaktuj się ze mną korzystając z formularza kontaktowego lub dzwoń pod numer podany we wiadomym dziale.

 

Teksty pozycjonujące, wpisy do katalogów, treści do wyszukiwarek: meta-tytuły i opisy, słowa i frazy kluczowe, i wszelkie inne materiały SEO - Search Engine Optimization.

więcej: teksty SEO