1. Jak zlecić stworzenie tekstu?
Mogą Państwo skontaktować się ze mną telefonicznie, korzystając z formularza dostępnego na stronie, a także pisząc na mój adres e-mail. Dane do kontaktu znajdują się w zakładce górnego menu.

2. Jak długo potrwa realizacja zamówienia?
Termin oddania tekstów ustalimy w trakcie negocjacji dotyczących zamówienia.

3. Czy fakturę wystawia zamawiający, czy wykonawca zlecenia?
Jako osoba prowadząca zarejestrowaną działalność gospodarczą posiadam możliwość wystawienia faktury dla zleceniodawcy.

4. Co można zyskać dzięki tekstom pozycjonującym?
Pozycjonowanie to działania służące zwiększeniu pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach. Wyższe miejsce w rankingu wyszukiwania przekłada się na możliwość dotarcia do większej ilości potencjalnych klientów.

więcej >>





Imię i nazwisko:
Adres e-mail:
Wiadomość:



Wiesz, czego chcesz

Zamówiłeś teksty, ale nie jesteś pewny, jaki powinny nieść przekaz? Nie potrafisz powiedzieć, do kogo skierowany jest Twój produkt? To proste pytania, na które z łatwością odpowiesz – jeśli zostaną zadane we właściwy sposób.

Swoich klientów podzieliłbym na dwie kategorie. Pierwsza należy do osób zdecydowanych, o jasno sprecyzowanych potrzebach i oczekiwaniach. To ludzie, którzy wiedzą, co chcą osiągnąć i jakim sposobem; moim zadaniem jest jedynie obleczenie ich myśli w słowa. Do drugiej kategorii (choć wcale nie gorszej) należą przedsiębiorcy, którzy potrzebują tekstów, ale z braku ochoty czy potrzeby nigdy nie poświęcili więcej czasu wizerunkowi swej firmy. Praca z nimi jest ciekawa, choć trudna.

Największy problem stanowią nieskończone możliwości wyboru. Jeżeli możesz pójść w każdym kierunku, ale nie wiesz, który jest tym właściwym, będę w stanie zaproponować Ci skrajnie różniące się rozwiązania. Wstępne opracowanie każdego z nich wymaga jednak czasu, a przecież nie mam gwarancji, że którakolwiek propozycja okaże się tą właściwą. Strzelanie na oślep jest bez sensu – nawet jeśli uważasz inaczej i usilnie "dajesz mi wolną rękę". Owszem, mogę napisać to, co uważam za słuszne, ale nie o to chodzi. Teksty muszą usatysfakcjonować nie tylko Twoich klientów, ale również Ciebie.

Jeśli zechcesz nawiązać ze mną współpracę, poproszę Cię o wypełnienie briefa – krótkiej ankiety złożonej z pytań, których być może nigdy sobie nie zadałeś:

  • jakie są najważniejsze cechy Twoich produktów?
  • Co wyróżnia Twoją ofertę na tle konkurencji?
  • Jakie korzyści odniesie klient dzięki współpracy z Tobą?
  • Co możesz zagwarantować klientowi?
  • Czego może obawiać się klient zapoznający się z Twoją ofertą?

I kilku innych.

Ankieta ma pomóc przede wszystkim Tobie: dzięki niej przeanalizujesz cechy swojego produktu i sprecyzujesz oczekiwania względem zamówionych tekstów. Poznaj swoje potrzeby i poświęć kilka chwil na ich spisanie, a nie tylko otrzymasz ode mnie materiały w krótszym czasie, ale w przyszłości będziesz mógł sprawniej kształtować wizerunek swojej firmy.

Wiesz, czego chcesz - nawet jeśli jeszcze nie zdajesz sobie z tego sprawy.

Michał Puczyński

www.michalpuczynski.pl - dobry copywriter, teksty na zamówienie, treści stron internetowych

 

Teksty pozycjonujące, wpisy do katalogów, treści do wyszukiwarek: meta-tytuły i opisy, słowa i frazy kluczowe, i wszelkie inne materiały SEO - Search Engine Optimization.

więcej: teksty SEO